понедељак, 18. октобар 2010.

suzno.




za Stašu i pitu od mesa koju pravi moja mama


Muka mi je
od otvaranja pivske flaše
po ulasku u kuću
i muka mi je od toga
što nema ljubavi
muka mi je od
puknute gume na kolima
koju ne umem da promenim
i muka mi je
od previše hrane
koju jedem iz besa
muka mi i zbog toga što
sam sve pare potrošila
muka mi je što nemam
za kožnu crnu jaknu
iz ušća
muka mi je jer ne mogu da mislim
i muka mi je što sam
slomila zub
a nekad sam istim tim zubom
lomila staklene unučiće
vinjaka.
muka mi je zbog toga što vučem ljude
muka mi je zbog toga što ja uvek
imam energije
muka mi je i od tebe,njega,one,onih
svih.
muka mi je i od neodlazaka
nasilja na ulicama
loših trola
i pljeskavica
srpskih pruga
i cigareta.
muka mi je i što ona nije
tu i što je sve usrano
prosto i jednostavno
tako
smoždiće me
a još sam mlada.
Ipak
najviše mi je muka
što sam se prejela
i što nema ljubavi
nikad neću biti mršava
i nikad me niko neće
bezuslovno voleti
samo mene
i činiti me srećnom.

2 коментара: