уторак, 18. мај 2010.

žongliranje.


ti i ja
žongliramo sa našim sećanjima
svakodnevno.
čak i kada ne želimo
radimo to iz dosade.
između jastuka i ćebadi
uključenje peći u maju
suza
lekova
modrica
nespavanja
preteranog spavanja
mogu da te pogledam u oči
a i da te poljubim.
ja žongliram sa svojim osećanjima
jer sam uplašena
a sa strahom
nikada neću naučiti da - žongliram.
isto tako
gledala sam te juče dok čitaš
pa sam mislila da sam ti dosadna
pa sam opet plakala
žonglira neko sa mojim nervima
znaš i platiće to.
onda smo gledali crtani
pravili smo bioskop u sobi
i jeli kiflice sa džemom i eurokremom
i pili cedevitu.
a onda sam ja opet malo žonglirala sa snovima
i sa kaljevom peći
znaš mnogo je ovo zajebano
previše zajebano
ali postaću ja najbolja cirkuska igračica
njima je uvek zajebano
ali se dobro provode
i uvek smeju.

Нема коментара:

Постави коментар