понедељак, 24. мај 2010.

bluz sa morske obale.

kaže mi preko stola
kad su svi već dovoljno pripiti
da njega vole sve žene.
ona govori jako tiho
ali dovoljno da je ja čujem
ili možda znam šta misli.
ona mi kaže da njega vole žene
i da je poseban
a ja shvatim onda
koliko su meni uvek jako nebitne stvari bile posebne.
i kako sam još nebitnije stvari volela.
onda mislim
a mislim brzo
jer takvi su ponedeljci u kafanama
brzi i tajni.
mislim na izlazak na ispit u junskom roku
prve godine a bančila sam do ujutru
i desetku u indeksu
pa mislim na to kada sam odlučila da ne budem više žena
kad si me sjebao
pa sam mislila na to koliko moja
patuljčica drugarica
za svoju malu visinu i težinu
opasno pije, ali to je zbog veličine srca.
e a mislila sam i na
tu godinu pre četiri
i na hiljadu i jednu trzavicu
mislila sam i na poslednji potpis u indeksu
i na to da je još malo pa gotovo
pa sam mislila na to koliko smo se smejale
onda kad smo na žurci
htele da zvonimo đuričku na vrata
i da mu kažemo svašta
smešno tinejdžersko.
na trenutak sam te odlučno pogledala preko stola
da se trgnem.
a onda se sećam gledajući njega
koga sve žene kao vole
kako je zaljubljivanje najlepša i najužasnija stvar na svetu.
ali da je meni lepo da se svaki dan zaljubim.
u more
miris novina
školicu nacrtanu crvenom kredom
balone od sapunice
onaj osećaj kada vreo hleb puca pod prstima
i kišu kad pljusne
tamo blizu ušća.
u muškarce je toliko teško zaljubiti se.
ako vam je jedan nekad povredio
a sigurno jeste.
kaže mi preko stola
da bi možda trebale kući.
ja bih sedela satima
to je uvek tako.
moje granice su uvek bile neodređene
pa mi zato stvari izgledaju zajebanije nego što jesu.
i ne ustaje mi se
jer mi mozak radi kao parna lokomotiva
i kao u stop-motion filmu
sa azrom u pozadini
promiču mi slike
koje možda nikad nisu trebale da se dese
po rednim brojevima
u kateogriji
ko je koga više povredio
ko se kome nije javio kad je trebalo
ko je na žurci bio sa drugom
ko je kome svirao bluz
i na kraju
ko smo mi
koji kurac.
kaže mi preko stolice
noćnog prevoza
da njega vole sve žene
a ja pomislim
kako je teško onim ženama
koje vole svi muškarci.

1 коментар: