петак, 16. септембар 2011.

spava.

kad bih mogla da žmurim
čvrsto čvrsto
da vidim belo svetlo
kao ona u daljini
juče
kad smo se grlili na brankovom
ti i ja
mnogo si bio smešan
onako krakat i smeten
pokušao si da me
utešiš
a meni je trebao neko
da me odvede da
spavam
pa da mi napravi
kakao
u velikoj šolji
i ostavi ga
pored kreveta
u mojoj dečijoj sobi
u kojoj nikad nisam odrasla.
i znam da će proći
jednom kada u velike
kofere
spakujem sve svoje
igračke
i gumu za žvakanje
u tubi
i isto tako
znam da će to sad brzo
jako brzo
ali nekako više
ne mogu da sedim
i čekam.

" Mali Ričard je potpuno pase sa svojom Lusil i Tuti Fruti.Sinoć sam u Lotusu, od prijatelja, koji inače radi u Bejrutu, čuo da su u Londonu sada glavni Čempsi. Na Luksemburgu sam slušao Elvisa i njegovu "It's now or never". Sjajan je, ovo ovde je pravi primitivizam. Zaista bez Stratokastera i Dinakorda nema pravog saunda. Na zimu ću u Ameriku da vidim ko je na topu. Hoćeš leblebije ? "

Нема коментара:

Постави коментар