понедељак, 28. фебруар 2011.

ja bih za tebe dao sve.

udala se u maloj kafani blizu beograda.
u beloj venčanici do kolena.
sa tamburašima i domaćim vinom.
doneli smo tortu i ikea lampu koju je želela već neko vreme.
sedela sam pored, sa rukama u krilu,čekajući da naručim
" ti meni lažeš sve " i polomim komplet čaša koji je on kupio tri dana pre toga.
igrale smo na stolu,grlile se. uspela sam da se ne rasplačem.
on mi je nameštao bretelu koja je padala s vremena na vreme.
šapnula mi je, dok smo pušile ispred kafane, nameštajući kaiš na sandali:
" udaćeš se i ti . negde na obali. "
ja sam se osmehnula, beogradskom sumraku, reci i činjenici da smo porasle...
a bile smo balave klinke iz beogradskih klubova i kafana, sa spremanjem petkom i subotom uveče u mom kupatilu, gde je uvek jedna sedela na kadi, a druga se šminkala. ostavljale smo, ostavljali su nas, plakale i smejale se, sa glupostima i vinom u parkovima.
udala se u maloj kafani blizu beograda.
moja najbolja drugarica sa kojom sam se dogovorila da budemo kume kad smo imale 15 godina.

" A ti se ne javljaš
nije te sramota
sve zaboravljaš
ne daješ znake života
i poklanjaš mi ne
a dao bih ti sve ... "

Нема коментара:

Постави коментар