четвртак, 29. април 2010.

grlom u jagode.


znaš šta jedino može da nas spase
mali moj dečko
može da nas spase
da prestanemo da razmišljamo
da prestanemo da loše sanjamo
i budimo se noću
od nezadovoljstva.
može da nas spase
i da postanemo mornari
mali moj dečko
da idemo daleko daleko
i da se ne vraćamo brzo
jer ti što se vraćaju brzo
uvek najebu.
može da nas spase
i jedan veliki pljusak
oni obično umeju da operu
osećaj da smo na pogrešnom koloseku.
znaš ti mali moj dečko
da beogradski pljuskovi
mirišu lepo
probali smo to
jednom kad si me držao za ruku.
e
a može da nas spase
i da se nagnemo kroz prozor voza
da mi brojiš mladeže na leđima
mali moj
i da dišemo u isto vreme.
znaš
može da nas spasi
i tona bele posteljine
u koju ćemo da potonemo.
može da nas spasi
da mi nikad više ne daš da pijem.
može da nas spasi
da se smejemo na silu
pa tako histerični
plačemo od smeha.
može da nas spasi
mali moj dečko
i da me vodiš negde na sladoled i kolače
a ja da budem lepa
da nosim suknju i damske cipele.
može da nas spasi
i zaboravljanje na jednu predstavu i jedan bend.
može da nas spasi i duga šetnja u svitanje
kad gledamo kako mesec odlazi
u neku drugu noć.

mali moj dečko
ja što duže mislim
sve više znam
da nas jedino može spasiti
repriziranje serije
grlom u jagode.

1 коментар: