недеља, 12. мај 2013.

po tramvajskim šinama juga.


hodam
dok se naziru zvezde
nije pretoplo
taman kako treba
imam neki osećaj nemira
on živi između dve lopatice
na leđima
zato ga ne vidim
stalno mi je blizu
ne da mi da odem
mislim o mansardi
trenutku razrešenja
hodam
dok se naziru zvezde
neki ljudi hrle u noć
neki ljudi hrle bilo gde
hodam
možda bih potrčala
kad bi mi neko obećao da se neću
saplesti
miriše mi jug i pruga
mesec što se sakrio
između dve bokserske rukavice
sve to zajedno je jedan svet
koji skupljam u džepove
da me brani od osećaja nemira
tog prevelikog straha od samoće
straha koji raste kao kiselo testo
zbog moje nesigurnosti
da hodam uspravno i ne mislim na
teške stvari
naziru se zvezde
znam
jednom
sve će biti dobro
sređeno
kao šine
kao vozovi
koji prolaze pored južnih mora.

Нема коментара:

Постави коментар