четвртак, 16. мај 2013.

četvrtkom ujutru.


nikad ne odustaj
od sebe i želja
smeje se moja mama
i govori
Mirjana Paligorić
bankarka i majka
ta ista žena
meni kaže dok plačem
u domaću supu
Imaćemo mi Jelo naše pozorište
i ja joj verujem
verujem joj svega mi
nikad ne odustaj
od sebe i želja
hodaj uspravno
osmehuj se
teraj život kao što se teraju
jadne tužne krave
na ispašu
nekako znam
ovog četvrtka ujutru
da ću stvarno imati svoje pozorište
prvo mama tako kaže
drugo
sposobna sam da imam isto
nekako znam da ću imati
ogromnog psa
po imenu stiven patrik
i nekoliko sitne dece
kojima ću takođe reći
kao što meni moja mama kaže
da mogu da imaju sve
samo da ne odustaju od želja i svega
nekako znam
ovog četvrtka ujutru
sve to
pričam sa radnikom gradske čistoće
on mi kaže živa bila
ja se mislim živ i ti meni bio
živi bili svi mi
koji smo još uvek
ljudi.

Нема коментара:

Постави коментар