уторак, 14. децембар 2010.

moj muz i ja.


ili mala amputacija emocija ...

Moj savrseni zivot
sa mojim muzem
koji ima kosu do brade
pegice na obrazima
i kamper cipele
pocinje rano ujutru
prvo plesemo
onda cistimo
onda radimo
pravimo predstavu
a tu je Ruzica
sve vreme je tu
Ruzica
i igra se sa lutkama
velikim i lepim
sto smo joj
muz i ja kupili
i ima cipele zlatne
i belu haljinu
Ruzica moja
princezica
samo moja morska
princeza
pa onda ja uzmem
Ruzicu
a ona muza
pa onda svi tako za ruku
jedva prodjemo kroz
vrata
i vodimo malu
na kolace
musava je od krempite
moja musava princeza
ja kupim 500 grama
mlevenog
cetiri piva
i meki malboro
muz kupi kiselu
i salvete sa zvezdama
pa onda svi idemo
kuci
gde je kuca
pita Ruzica
ja kazem
kuca je tamo gde se smejes
i onda upalim cigaru
otvorim jedno pivo
muzu
jedno sebi
Ruza uzme gutljaj
pa se namrsti
kao i ja
na miris zivog mesa.

Нема коментара:

Постави коментар