среда, 13. фебруар 2013.

tri ujutru,još malo.


zašto sam sela na taj krevet
zašto sam iskokala kokice
zašto sam uzela da igram igrice
zašto zašto sam
sve slučajno
sve mi je to neko namestio
jeste sigurno
otvoriću oči probudiću se
ničeg se ne sećam
kao da je sve obrisano
sećam se samo da nisam mogla da se
držim za šipku dok povraćam
da nisam mogla telefon da držim
ali sam posle došla kući
sela i sredila se
da ne traumiram ove moje divne
što me izdržavaju i trpe
spavaju sad
mirno
sutra rade
da bi meni dali džeparac
matoroj guzici od 25.godina
biće sve u redu
sve je ovo neko namestio
biće sve u redu sanjam
trepnem pa vidim sebe
kako u mraku kupatila
povraćam delove tortilje
koje sam nam kupila od
poslednjih 200 dinara
to je život
to meso ispovraćano
ili je sve slučajno
ili sve sanjam
probudi me već jednom
probudi i reci
nešto
uhvati me za premalo stopalo
samo me probudi
i reci
da si se šalio.

Нема коментара:

Постави коментар