уторак, 23. август 2011.

Osnovna škola.

Ja sve nešto mislim
Mislim i ne mogu da prestanem
Da ćemo se svi sretati
na svetskim aerodromima
piti kafu za poneti
pričati o letovanjima
i kolima na lizing
i da će jedna od nas da se uda
za nekog magupa iz kraja
sigurno
u beloj venčanici kao princeza
i da ćemo sve imati decu
lepu
koja će da porastu i odu
na neke aerodrome
kao što smo i mi otišle
jednom
Ja sve nešto mislim dok
jedem kuvani kukuruz
koji sam presolila
u njenom dvorištu
da će leto još malo da sklizne
niz Milana Rakića
pa ću opet da izvadim šal
što mi je baka štrikala
opet ću i čizme da obujem
i biću srećna
što pada sneg.
Jedem kuvani kukuruz
koji sam presolila
smejem se sa laktom na njenom
drvenom
dvorišnom
stolu
smejem se sa rukom preko lica
i na ulici dok se dovikujemo
šta da kupimo u radnji
mleko
koliko posto masti
2 zarez 8
molim
2 zarez 8
i kafu i koka kolu
smejem se i kad zamislim
nas
udate
nas
trudne
nas
ozbiljne
nas
negde drugde
nas
koje nosimo kafu za poneti
na Bečkom aerodromu
trčeći u susret
nekim drugim
širim i slobodnijim
ulicama.


Нема коментара:

Постави коментар