уторак, 19. април 2011.

dolazi ovamo.


If I leave here tomorrow
Would you still remember me?
For I must be traveling on, now
'Cause there's too many places
I've got to see

But, if I stayed here with you, girl
Things just couldn't be the same
'Cause I'm as free as a bird now
And this bird, you'll can not change
Oh, oh, oh, oh, oh


- Lynyrd Skynyrd " Free bird "

ne izgleda on tako nesrećno tu
ili se folira
kaže
a ja ipak mislim da nije ni važno
ti koji foliraju da su srećni
nisu deo mog sveta
nemoj biti pička
kaže
nikad nisi
bez obzira na to plakanje i smejanje
kad treba i kad ne treba
preseci to
emocije i lepe stvari
bilo je i biće
više ovih ružnih
a ti si nežna
i lepo se smeješ
sa ožiljkom na ustima
dok piješ limunadu
nisi ti za ružno
foliranje
gaženje
spoticanje
peglanje
tuđih
košulja
pantalona
problema
grešaka
nemoj, pusti to.
idi.
dođi ovamo.
otkud znam.
ne plači sad.
ne plači i ne pravi se
da nisi znala
drugo je kad kažeš
a drugo kad vidiš
znam ja to
ali nikad nije to bila
tvoja priča
sve je to tuđe
tuđe slike
tuđe priče
tuđi životi.
mi smo spremne za menjanje sveta
svaki dan
to je jako težak sport
u kome smo uvek
postavljale nedostižne rekorde.

*

Zlatni dan
kad si bila tu
svako jutro za stolom
podignutih nogu u fotelji
da ćutimo i pijemo kafu.
I isključiću se, obećavam.
Sjebaću ispite i bajbaj bejbi.
JA ODLAZIM.

*

Toliko više vrediš.
daj jelena završi taj jebeni fakultet i dolazi vamo
u devet minuta do jedan
jedne noći utorak na sredu
uz slova koja se ispisuju na ekranu
o tugi.
o ostavljanju.
o povređivanju.
za tim istim slovima
idu ona slova koja pobeđuju.
da komuniciramo bez reči.
da se razumemo i kad smo predaleko.
da imamo jedna drugu.
da gledamo stvari i ljude i mislimo da se držimo za ruke.

*

moraš doći ovde da se iživimo. ovo je najbolji grad na svetu.


*

samo pomisli kako si posebna
pomisli i nasmeši se
za sve one dane
koje ćemo provesti
same i svoje
od galapagosa do indije
sa životom ispred sebe
i neživotima ostavljenim
u mrakovima beogradskih kafana
nemoj da trošiš godine
lepo je osećati
ali potroše se godine
na ljude koji ne osećaju isto
i onda se samo zapitaš
sama u jedno jutro
dve hiljade i neke
gde si se zajebala.

*

mnogo imamo ispred sebe
i ti i ja
mnogo
ali prvi korak je najteži
PERHAPS FUCK OFF MIGHT BE TOO KIND
bolelo je
boli
boleće
kao mlečni zubi
kad se vade u domu zdravlja
kao kad se skida kapa za plivanje
i čupa kosu
boli ipak mnogo manje
kada imaš cilj.
da sam tu izašle bi u grad
pile i smejale se
bilo bi lakše
ovako
ti sama
ja sama
a nismo same.
zajebale kilometre.
tako male.

*

ali ništa nije kao pijanstvo sa tobom. zato baš mi nedostaješ. i moramo kuvati zajedno.

*

Metro.Berlin.Njujork.Krofne.Šarene.Perece.Pivo iz limenke.Hvala ti što postojiš.I što zbog tebe, nikad, ne mogu da potonem.

Нема коментара:

Постави коментар