уторак, 23. март 2010.

Samo to.

Znaš nikad ja nisam htela mnogo
Htela sam samo da šetam bosa
Beogradskim ulicama
Htela sam da se smejem
Kao luda na tvoje mangupske fazone
Htela sam da me vodiš u kafanu
Pa da jedemo teleću čorbu
I pijemo pivo.
Nikad ja nisam htela mnogo
Htela sam da se grlimo pored reke
Da smišljamo imena kućnim ljubimcima
Koje nikada nećemo imati.
Htela sam da nosim tvoju belu mušku košulju
I da sedim sklupčana na tvojoj terasi.
Znaš nikad ja nisam htela mnogo
Htela sam da umem lepo da pevam
Kao Bisera ili Gabi
Da budem dama šlager pevačica.
Htela sam da umem da gazim po oblacima
Htela sam da naučim da budem sama
Pa da mogu sama čak i na more da odem
Htela sam da mi neki heroj tinejdžerskih dana
Pokloni ružu ili poljubac u rame.
Znaš nikad ja nisam htela mnogo
Htela sam slobodu kretanja
Htela sam da mogu da kupim sve što poželim
Htela sam da ne mislim koje cigarete pušim
I koliki će mi biti račun za telefon.
Nikad ja nisam htela mnogo
Htela sam da se udam
I imam dete
da mu pričam priče
i vodim ga u šetnje.
Nikad ja nisam htela mnogo
Ali sam izgleda previše mala.

1 коментар: