четвртак, 24. март 2011.

mislimo da ćemo da budemo pisci.

sedimo na tašu
ja ti i naša imaginarna budućnost
jedemo tuna sednvič u podne
mislimo da ćemo da budemo pisci
sedimo tako na tribinama
u hladu
ja pevam haustor
ti kažeš da si kupio te naočare zbog hantera tomsona
ja se smejem i kažem da i ličim na hanterovu komšinicu
došlo je proleće
i sedimo napolju
ti pričaš kako si tu jednom pio votku
ja pričam kako sam jednom zaspala na tim tribinama
krademo tako sate
na tašmajdanu u beogradsko proleće
imamo gomilu želja sa kojima se dobacujemo
kao da smo tinejdžeri bez plana
a ne ljudi koji bi trebalo da hvataju život za vrat
ja pevam haustor
bejbe ne boj se ja ću biti tu kraj tebe
jednog beogradskog proleća
sa pogledom u daljinu
gde smo mikrosvet
svi mi sa mnogo želja
i glavom pod oblacima.

Нема коментара:

Постави коментар