понедељак, 10. јануар 2011.

uptown girl.

prvo neka glupa šetnja
kao da imam 12 godina
i mnogo sam pametna
posle lomim štikle
pričam sa studentom difa
pijem pivo i smejem se
svira Igi Pop
a Jelena puši i gleda
negde daleko
onda brzo u noć
dok je još malo ima
da sedimo na barskim stolicama
i hvatamo poslednje trenutke slobode
jer dan odnese sve
onda pališ dve pljuge
jednu daš meni drugu pušiš ti
onda se smejem
a ja se retko smejem
onda mi upadne ostatak šminke
u oko pa trepćem
onda pijemo odvratnu kafu
onda gledam kroz prozor i rastužim se
onda pričam sa mačkama i smešim se
onda ležim na leđima i gledam u parče neba
posle sredim sobu
a ti doneseš doručak
onda me ljubiš po leđima dok dremam
onda slušamo lenona
onda pevušimo nešto zajedno
onda se grlimo
onda me boli stomak mnogo mnogo
pa se bojim sve više i više
onda ti zaspiš a ja odem
hodam jedne nedelje popodne
sama
dođem kući
jedem špagete
naslonim se na zid
i mislim kako sam sanjala.

Нема коментара:

Постави коментар