субота, 19. јун 2010.

try a little tenderness.


znaš ono kad smo skakali jednom
dva metra od zemlje
a možda i tri
dole na reci
pa si me pitao da li imam cigaru
a ja ti dam
dugački zlatni malboro
na čijoj paklici sam
pet minuta pre toga
za šankom napisala
da sam zaljubljena u tebe od svoje
osme godine
u šiframa.
znaš i tad i sad
i sinoć i jutros
i pre 15 godina
tamo na uglu mutapove
sam znala da ćeš jednom da mi
sviraš purple rain
od princea.
i znam ja
da je tebi zajebano
zato što si ceo život neko drugi
ali i ja sam
danju srećna sama sa sobom
i perem sudova
mnogo
a noću ako sam budna
plačem
pijem
plačem
pijem
mnogo piva
jer negde duboko u sebi
znam
da ništa nije u redu
sad.
ali isto tako znam da ništa
nije slučajno.

ni to što ja umem da napravim
super paprikaš
bez mesa
ni to što umem da činim ljude
srećnima
ni to što umem da peglam
muške košulje
i pantalone
štofane.

znaš koji je jedini problem.
to što nisam dovoljno


lepa.

Нема коментара:

Постави коментар