понедељак, 7. јун 2010.

streets of love.

znaš mislim da mi samo treba
more
ili sibir
talasi
ili gomila snega
da bih shvatila da sam možda
žensko
a možda i lepo žensko.
ako i shvatim
a prođu dani biće kao da nisam.

i nije normalno slušati
stonse u leto
kad lunjaš ulicama beograda
kao kuče
napušteno.

to je pleonazam.

mnogo je velika istina
da povređeni ljudi nauče da vole
asfalt.
mnogo lepo sam se sakrila danas.
od svih sem od komaraca.

e znaš a nismo otišli na onog arsena dedića u bašti
a verovatno ne bi ni imalo smisla
jer je suviše komplikovano.

ne zvoni mi telefon
a trebao bi
ja sam slobodna i putuje mi se
ja sam slobodna i ratuje mi se
dosta je bilo mira
da bi krenuli dalje
treba nam jedna ogromna krvava revolucija.

možda sam ja
a možda si ti
vođa tih radničkih pokreta
koji su godinama prolivali znoj
a sada će proliti krv
i svoju i njihovih predaka
imam ja u džepu crvenu maramu
za poneti
za oko vrata
pa možemo da se zagrlimo u njoj
pre nego što ponovo odeš
nekom čudnom ulicom
i ostaviš me samu kao kuče
gladno
smrznuto
ničije.


/ " I must admit, that I was awfull bad... " /
Rolling Stones - Streets of love

Нема коментара:

Постави коментар