уторак, 3. јануар 2012.

Slučajan susret u gradskoj kafani.

" A, ti si neka mnogo pametna klinka... " , prozborio je preko dima cigarete " Danhil ", pokušavajući da skrene pogled.
" Ti si neki mnogo bezobrazan matorac. ", uzviknula sam oštro između prevelikih gutljaja crnog piva.
Ubitačna razlika u godinama - 8 godina. Razlika i u cigaretama - on " Danhil " , ja " Malboro ". Razlika u izboru pića - on " Stock 84 " , ja crno pivo, točeno, domaće proizvodnje. Evidetna razlika u stilu odevanja - njegova plata od hiljadu evra i moja od sto govorila su i mnogo i malo. Njegov stil graničio se sa snobovskom dosadom - uske farmerke, kanađanke marke " Timberland ", crna rolka, meklaud jakna. Neinventivno i prazno. Kao i taj iritirajući pogled. Sa druge strane, ja sam devojka sa najviše stila u gradu. Makar, ponekad mislim da je tako. Mala crna haljina, čizme do kolena, crni kožni kaput, puštena kosa i crveni šal.
Ugasio je cigaretu i pogledao me preko stola. Meni se u stvari, uopšte ne ljubi sa njim, prošlo mi je kroz glavu. Bio je nadobudni beogradski mangup, koji se zbog super posla ložio da je intelektualac. Bacila sam novčanicu od 500 dinara na sto, ustala, i jednostavno odšetala napolje. Nije to očekivao.

Нема коментара:

Постави коментар