уторак, 30. март 2010.

osmi razred.


imam 22 godine
skoro 23
u avgustu
i imam tremu.
stajem na binu
nastupam.
ja sam slem pesnikinja u razvoju
i imam šta da kažem.
onda se popnem
vidim u levom uglu
stoji
neko koga znam
setim se.
u tebe sam se zaljubila u osmom razredu.
jedno veče na žurci.
bio si dve godine stariji
i imao nadrkanu ribu
crvenokosu.
u tebe sam se zaljubila
i smejao si se lepo
imao kosu do ramena.
pili smo pivo
onda si mi povukao
majicu
i stavio mi
ledenu staklenu flašu
na pupak
pa sam se smejala.
ležali smo na podu
slušali šarlo akrobatu i
onaaaaaaaaaaaaaa
seeeeeeeee
buuudiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
u tebe sam se zaljubila u osmom razredu
lepo si se smejao
i mazio me po kosi
a imao si devojku.
maštala sam kako se ljubimo
ali nije bilo ništa
samo si mi čestitao rođendan
jednom.
u tebe sam se zaljubila u osmom razredu
a ti to nikad nisi znao.
ja sam slem pesnikinja u povoju
nastupam.
vidim te u levom čošku
tamo
između dva reflektora.
i znam
ne sećaš me se.
a bila sam zaljubljena u tebe u osmom razredu.

Нема коментара:

Постави коментар